Pošaljite upit

U arhivskim kutijama su dokumenti sjajno spravljeni i organizirani

U uredima je arhiviranje dokumentacije jedan najvažnijih zadataka i arhivske kutije su kod toga nepogrešive. Arhivske kutije pomažu održavati red kod arhiviranja dokumentacije, jer se u njih spremaju registratori i tako se može tražena dokumentacija brzo i jednostavno naći a registratori su pri tom zaštićeni od vanjskih utjecaja. Manje količine dokumentacije se mogu uložiti u mape za dokumente, koje mogu biti uvijek na uredskom stolu i pripremljene za privremenu ili stalnu arhiviranje dokumentacije. Biroteka nudi uredima svu potporu u arhiviranju dokumentacije, jer u svojoj bogatoj ponudi zaobuhvača sve što je potrebno za kvalitetnu i sigurnu pohranu dokumenata. Još bolje: arhivske kutije, registratore, mape za dokumente, uredski papir, stolne organizatore i ostalu opremu može se kod Biroteke udobno narućiti putem interneta.


Arhivske kutije su korak do potpunog arhiviranja dokumentacije

Arhivske kutije pružaju mogućnost stvaranja sustava organiziranog arhiviranja dokumentacije. Arhivske kutije iz Biroteke su vrlo jednostavne za upotrebu, izrađene su od kartona i tako vrlo pristupačne. U njima se spremaju registratori sa dokumentacijom i time su registratori izvanredno zaštićeni od vlage, prašine, prljavštine, poništavanja i ostalih vanjskih utjecaja. Uz to moguće je birati različito velike arhivske kutije i u njima spremati različitu količinu registratora s dokumentacijom, koja treba biti zajedno, tako da ju je moguće, kad se traži, brzo i jednostavno opet naći. Arhivske kutije kod Biroteke su različitih oblika – neke su uspravne, neke vodoravne i imaju svaka svoj sistem zatvaranja. Arhivske kutije za spremanje više registratora su praktične, jer se kod njih otvara cijela stranica ili barem polovica stranice kutije tako da su registratori lako dostupni. Zanimljivo je sklapanje arhivske kutije na čičak. Arhivske kutije se mogu slagati jedna pored druge i jedna na drugu. Tako se može stvoriti sistem za arhiviranje dokumentacije, u kojem se slagaju arhivske kutije po unaprijed određenom uzorcu i sistemu.

arhiviranje dokumentacije

arhiviranje dokumentacije

arhiviranje dokumentacije

Registratori vode računa o redu između dokumenata

Registratori su nepogrešivi dio opreme svakog ureda, a mogu se koristiti svugdje gdje je potrebno papire ili dokumente sigurno spremiti – pa tako i kod kuće. Registrator ima oblik sveska, izrađen je od plastificiranog kartona i ima metalnu šinu. U registrator se ulažu papiri ili dokumenti, koje je potrebno prije toga probušiti. To je vrlo praktično jer je kasnije moguće pojedine papire prema potrebi na novo razvrstati. Biroteka nudi kvalitetne samostojeće registratore u više od deset različitih lijepih boja od širine 40 mm do 70 mm, u koje se može uložiti do 500 listova. Pored samostojećih su u ponudi i registratori s praktičnom kutijom, u koji se ih može lijepo slagati na police. Svi registratori su dobre kvalitete i stoga će dugo potrajati.


Mape za dokumente su vrlo praktične i nikada ih nije previše     

U uredima pa i kod kuće se svaki dan na stolu gomile papiri i dokumenti, koje je treba brzo spremiti kako se ne bi uništili ili izgubili. Tu so mape za dokumente za trajnu ili privremenu arhiviranje dokumentacije nenadmašive. Praktične su, jednostavne za upotrebu i ne zauzimaju puno prostora pa tako mogu biti uvijek na stolu na dohvat ruke pored stolnog organizatora s pisaljkama i drugim uredskim priborom. Biroteka ima vrlo bogatu ponudu mapa za dokumente. Za manju količinu dokumenata su idealne PVC mape za dokumente, koje su vrlo lake i mogu imati patentne zatvarače, metalni mehanizam, klapnu i gumicu ili kopču, svestrane su i prezentacijske mape. U uložne mape za dokumente se papiri ulagaju s gornje strane i su transparentne pa se tako brzo može vidjeti koji dokumenti su u njima pohranjeni. Kartonske mape su čvršće i dobro štite dokumente i kad se prenose. Vrlo slične registratorima su mape s prstenima, u koje se dokumenti ulažu na isti način kao u registratore, samo su te mape za dokumente lakše i prikladne za manju količinu dokumenata. U ponudi su i posebne mape: viseće, mapa harmonika, projektna mapa, koje imaju sjajne karakteristike za sigurnu arhiviranje dragocjene dokumentacije svih vrsti.  


UREDSKA OPREMA