Pošaljite upit

Uzimanje kreatin monohidrata kao najkorisnijeg dodatka prehrani


Kreatin monohidrat je supstanca, koju možete naći u tijelu (ima ga čak 95% u mišićnom tkivu skeletnih mišića), što vam pomaže sa proizvođenjem energije za rad mišića. Prije nego se odlučite za uzimanje kreatina morate znati nekoliko stvari prije uzimanja. Kreatin monohidrat sastoji iz 3 aminokiseline: L arginin, L glicin i L metionin. Uzimanje kreatin monohidrata je bitno za ljude, koji imaju nedostatak energije. Čovjek može dobiti kreatin u hrani ili tijelo može samo sintetizirati kreatin. Ako dobijate kreatin u hrani, obratite pažnju na doziranje. Kreatin može biti opasan u suprotnom slučaju. Može doći i do zdravstvenih problema. Uzimanje kreatina se priporučuje uz pomoć stručnjaka ili liječnika, kao i kod svakog drugog suplementa. Kreatin iskustva pokazuju, da je kreatin najkorisniji suplement u svijetu bodybuildinga, zato uzimanje kreatina nije novost u svijetu fitnesa. Težko će te naći bodybuildera, koji nema u torbi kreatin, jer uzimanje kreatina mu pomaže sa energijom. Uzimanje kreatin monohidrata ovisi o pojedincu. Koliko kreatina sadrži pojedinac, zavisi od tijelesne mase pojedinca, kako smo već rekli, većina kreatina sadrži se u skeletnim mišićima. Srednji muškarac 70-ih kilograma bi trebao u nekom trenutku imati 120 grama kreatina u tijelu. Uzimanje kreatin monohidrata može tom muškarcu povećati grame kreatina u tijelu i dovesti ga do rezultata brže nego prirodno. Vrlo je važno paziti na doziranje. Kreatin je jak suplement i treba biti obraćati pažnju i raditi po uputstvima. Uzimanje kreatin monohidrata vam priporučujemo samo, ako se iskreno bavite sa bodybuildingom ili drugim sportom, u suprotnom slučaju, kako smo rekli, neće biti nikakvog utjecaja. Od sjedenja neće biti rezultata.

WHEY PROTEINI


Kreatin monohidrat uzimanje i iskustva sa kreatinom


Uzimanje kreatina je već dugogodišnja rutina kod profesionalnih i rekreativnih bodybuildera, koji se bave sa sportom svaki dan i uzimaju kreatin kao svoj svakodnevni dodatak hrani. Kreatin iskustva su više pozitivna nego negativna. Sa godinama se je pokazalo da je uzimanje kreatin monohidrata vrlo sigurno, jer ga predlažu čak naučnici, liječnici pa i bodybuilderi koji imaju sa tim najviše iskustva. Kreatin je neophodan skoro za svakog fitnesera u današnjim danima. I mi u the-nutrition.com vam savjetujemo kreatin monohidrat. Uzimanje kreatina će vam postati svakodnevna rutina.

monohidrat kreatinkreatin uzimanje


Kreatin i protein zajedno i doziranje kreatina


Kreatin i protein zajedno vam mogu donijeti velike rezultate. Doziranje kreatina i proteina morate razporediti sa stručnjakom. Kreatin i protein zajedno su odlična formula za uspijeh i uzimanje kreatin monohidrata sa proteinima će vam izgraditi mišiće i veću mišićnu masu. Ako trebate savjet od stručnjaka, kako koristiti kreatin i protein zajedno, obratite se u jednu od naših trgovina ili na našu internet trgovinu the-nutrition.com, gdje će te dobiti vrlo povoljne cijene na sve suplemente i ako postanete naš član, moći će te kupovati po klupskim cijenama.